Dag utan måsten

Idag blir nog en skön dag tror jag. Uppsatserna är typ klara, jag behöver iaf inte pilla på dem idag om jag inte vill. Det är ganska dåligt väder ute också så alltför mkt uteaktiviteter blir det nog inte. Kanske att man ska försöka packa lite idag helt enkelt.. Vi får se.

Igår var Anders och jag på Babar för sista gången innan vi flyttar. Det var gott och väldigt trevligt! Liseberg tänkte vi hinna med en gång innan flytten också, får se när det blir.

Bild lovade jag ju också, så här är en från Anders födelsedag i lördags :)



Lyssnar på:
The Draft - Firefox AK feat.Tiger Lou
Love Me Like You - The Magic Numbers
Hips Don't Lie - Shakira feat.Wyclef Jean
Such Great Hights - The Postal Service

Kommentarer:
Postat av: Jonas

Funbderar på att sätta upp affischerna igen. Har alla mina kvar ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback