Träning med Army of Lovers

Imorgon är det dags för den första tentan ever! Fonetik har präglat vardagen den senaste veckan och imorgon är det dags att visa sina kunskaper. Förutsatt att allt plugg har gett några sådana, jag är skeptisk... Nåja, hur det än går ska det bli väldigt skönt att ha den gjord iaf.

Idag har jag, förutom pluggat med Marie, varit och tränat. Det är skönt för då koncentrerar man sig på något annat en stund och kan svettas bort all tentaångest m.m. Fast dagens pass slår inte gårdagens pass. Då var nämligen "Give my life" med Army of Lovers inledningslåt, och inget slår ju det. Förutom kaaaanske ett pass jag var på för nån månad sedan då de började med "Looking for freedom" med David Hasselhoff, sånt ger träningslust vill jag lova! :)

Apropå ingenting, så köpte jag i fredags hem sånt där Listerine munskölj som det visas reklam för hela tiden. På tv exploderar det i killens mun, men på riktigt gör det bara ont hela tiden. Första gången kändes det som om tandköttet skulle frätas bort, men nu börjar det bli bättre. Munnen känns riktigt ren och fräsch efteråt iaf, det är en sak som är säker! Så jag rekommenderar det absolut. Flourtabletter med smultronsmak är också nice.

Nu ska jag titta på Flåfillaaaaaaaah!

Kommentarer:
Postat av: Susanne

Jag hittade ditt fadderbarns (från mellanstadiet, haha!) blogg. http://obytbar.blogspot.com/ I fall du har tråkigt liksom =)

Postat av: Videos2006

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2010-10-28 @ 09:13:41
URL: http://videos2006.blog.de

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback