The tenta is over

Idag har jag haft min första tenta ever! Den var faktiskt inte alls så svår som jag (och många fler) hade väntat sig, och det kändes som det gick ganska bra. Men bara därför gick det säkert käpprätt åt.. fel håll. Men det var väldans trevligt efteråt iaf då vi alla i Grupp 5 gick ut och tog några öl ihop. Kul att äntligen få veta vad alla heter och få lära känna dem lite bättre!

Köpte lite godis på vägen hem också så nu ska jag nog bara slappa framför tv'n lite och försöka hitta något att kika på. Inte fasen ska jag plugga något iaf, det dröjer vill jag lova!! Och imorgon blir det sovmorgon för heeeela slanten!

Ciao!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Skönt att tentan är klar och att den gick rätt bra! :)

2006-03-17 @ 17:37:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback