Maja och Playboy Mansion

Här sitter jag och lyssnar på (sjunger till?) Firefox AK jättehögt. Anders åkte just iväg till Mattis så ikväll blir jag ensammen faktiskt. Och om jag inte misstar mig så är det här nog första kvällen, sen vi flyttade hit, som jag är helt själv här hemma. Kan vara så iaf. Än så länge går det bra, har lite öl och godis till mitt förfogande, sen blir det nog någon film (men inte förrän efter "Girls of the Playboy Mansion"!). Är ganska trött också, har varit en hektisk vecka och idag var det tentadags. Grammatik stod på tentaschemat och efter lite mer än en timme gick jag ut ur skrivningssalen, ganska missnöjd. Kändes som det borde gått bättre med tanke på hur mycket vi ändå har pluggat, men men. Det dröjer två veckor innan jag får resultatet så än ska man väl inte hänga läpp.

Imorgon vankas det högskoleprov också. Är inget jag tar alltför allvarligt utan gör det mest bara för att. Men det ska bli väldigt skönt imorgon kl.16, då förhoppningsvis en stor tyngd försvinner från mina axlar. Hoppades på att den tyngden skulle vara borta redan ikväll, men inte riktigt. Men efter provet imorgon blir det ganska lugnt, iaf jämfört med hur det varit de senaste 4 veckorna. 

På torsdag bär det även av mot Sthlmstrakterna några dagar och sedan vidare hem till S-vall för lite påsklov! Så då blir jag borta från Göteborg och Anders nästan 1,5 vecka (!). Men det ska bli lite kul också för då får jag träffa familjen och lite vänner. Sen får jag också, förhoppningsvis, ta mig en titt på vår blivande lägenhet, exciting värre.

Nu ska jag tralla vidare i väntan på att det otroligt djupa, filosofiska och högst givande programmet om invånarna i Playboy Mansion ska börja!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Hanna såg Firefox och Tiger på stan igår. Jag var ett blindstyre och såg dem inte alls. ;)

2006-04-02 @ 13:02:32
Postat av: Sandra, igen

Förresten, ska du se Anna + Idde när du är hemma? Dom spelar väl lördagen efter påsk?

2006-04-02 @ 14:36:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback