Maja + Floorfiller = Sant?

Idag har jag nog varit en ganska jobbig sambo. Första halvan av dagen var jag tokdeprimerad över allt plugg som borde göras, men som är alldeles för svårt. Vid fem var jag och tränade och sen jag kom hem därifrån har jag flängt omkring som om jag vore en av deltagarna i Floorfiller. Håhå jaja.

Hanna ringde förut och frågade om jag visste vilka som gått vidare i Melodifestivalens "Andra chansen". Självklart visste jag inte det men lyckades ändå gissa helt rätt! Jag håller fast vid mina påståenden för läängesedan att jag är lite synsk. Hannas respons var "Hur f-n visste du det!?". Mm, ganska avundsjuk lät hon. På mina talanger alltså.

Min käre bror skulle gå på bio ikväll han. Filmen "Crash" har tydligen kommit till Sundsvall nu, så den skulle han se. Anders och jag har också sett den på bio. Här i Göteborg. I oktober. Fyra månader från Göteborg till Sundsvall, lite kul är det allt.

Nu tror jag att jag ska plocka upp alla kläder jag strött omkring mig i sovrummet, koka lite pasta som lunch imorrn och.. säkert nåt mer. Hejsvejs!

Kommentarer:
Postat av: John

Är det sant!? Har den precis kommit hemma? Jag trodde den hade kommit på DVD, det sitter iaf affischer för den på videoteken i Uppsala... skumt!

2006-03-14 @ 07:50:31
Postat av: Mattis!!

Ja, skumt!!! Alltså latten jag sög i mig häromdan!

Postat av: Hanna

Haha, det är alltid väldigt underhållande att läsa din blogg! Men du... såg du vem som kom tillbaka i Floorfiller 1igår??!!! Låtarna du spelat in till mig är verkligen helt underbara. Tack systeryster!
Puss o Kram!

2006-03-15 @ 14:01:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback