Anders och Maja goes Stockholm

Då var det bestämt! I juni förflyttar Anders och jag oss upp mot nordligare trakter, närmare bestämt Stockholm. Det blir en jättefin, rymlig lägenhet ute i Skarpnäck med mysig altan, så beslutet känns bra. Det betyder att om ni ska hinna hälsa på oss här i Göteborg så får ni allt skynda er, 3 månader kvar.. :)

Annars lever vi på som vanligt här. Idag provade vi på fiskbiffarna, som cirkulerat så flitigt i tv-reklamer den senaste tiden, till middag. De var riktigt goda faktiskt! Snabbt, enkelt och gott.

I Metro idag stod det att Elijah Wood är i Göteborg under helgen för nån sci-fimässa. Lite coolt vore det allt att få en skymt av honom, får se hur det går (antagligen kommer jag inte orka bry mig på riktigt)

Apropå ingenting så tycker jag att det har varit dåligt med kommentarer till mina bloggar den senaste tiden. Såna som är så kul att läsa..! Vore lite roligt att få reda på vilka som läser min blogg även, så vill ni får ni jättegärna bara lämna ett avtryck under "kommentarerlänken"..!

  
Här är några bilder från när mammsen och jag var ute på Spikarna i måndags. Jag tycker fortfarande
det är lite mystiskt att det lilla isflaket har lyckats få en så där rund form..


Lyssnar på:
The Draft - Firefox AK feat.Tiger Lou
Such Great Hights - The Postal Service

Kommentarer:
Postat av: Susanne

Hej hej! Jag läser! Men mer updates hade varit skoj. Flytt låter spännande, men ska ni inte vara i sundsvall i sommar? (=har ni råd med hyra då? =))

Jag ska spana efter Elijah. Har sett två av de tre ringenfilmerna nu senaste dagarna och går väl och spanar efter en långhårig nörd i 18årsåldern. Hur gammal är han på riktigt, 2006 tro? (såg ju även Charlie från lost i de filmerna, det var en ny koppling! han var ju typ 100 år yngre)

Postat av: Sandra

Kul med Stockholm! Grattis till lägenheten! :) Hur fick ni tag på den och hur länge får ni ha den?

2006-03-04 @ 13:29:17
Postat av: Mattis!!

du glömde att skriva att jag och anderz ska bli sambos!!

2006-03-05 @ 16:52:45
URL: http://kamratmattis.blogg.se
Postat av: Nisse

Jag ska nog ta mig i kragen och försöka hinna besöka er :)

2006-03-05 @ 19:23:03
Postat av: Sama

jag vill också byta stad! men Stockholm är trevligt..de finns så mycket! men ja har tröttnat nu efter att ha bott här hela livet. de e trevligt att uppleva nått nytt ibland. få nya rutiner...
Skarpnäck är mysigt..vi blir nästan grannar.

2006-03-06 @ 23:27:40
URL: http://samiis.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback