Heja TV-serie-intron!

Oooh, just nu spelas "I don't wanna be" med Gavin DeGraw på p3! Jag älskar den låten! (och One Tree Hill för den delen) Den är faktiskt ungefär det enda jag lyssnar på just nu. Den och alla The Who-introna till CSI. Love it. Snart kanske jag kan dem också så Anders slutar skratta åt mig varje gång jag ser nån av serierna och sjunger med i introna (men kanske inte kan texten klockrent..). Alla fyra låtar är iaf varmt rekommenderade från min sida. Särskilt förstnämnda då.

Jag lyssnar alltså fortfarande på p3, har inte kommit mig för att bränna några skivor nämligen. Försökte önska en låt (The Draft) på PopNonstop imorse men såvitt jag vet spelades den aldrig. Det skulle även vara 3 från 1 med Fattaru men jag var tvungen att stänga av radion en hel timme så jag fick aldrig höra. Skandal!


Lyssnar på:
I Don't Wanna Be - Gavin DeGraw
We Won't Get Fooled Again - The Who
Who Are You - The Who
Baba O'riley - The Who

Kommentarer:
Postat av: Anders

Dina skivor har kommit

Postat av: Nina

Höhö, jag hörde 3 från 1, tack vare dig :p Men det var inte så mycket att hänga i julgran, eller något annat träd för den delen, "Ge mig 100 släng" låten, "Första femman" och "Mina hundar".

2006-06-14 @ 21:24:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback