Sängkammarblogg is the shit!

Någon som vill gissa var jag är när jag skriver detta? (hm, ingen vidare intelligent fråga med tanke på rubriken antar jag, men den skrev jag faktiskt dit efter jag skrivit bloggen)
Nåja rätt svar är iaf: I sängen!

Jag har idag (efter mkt funderingar hit och dit för sån är jag) investerat några slantar i en alldeles ny och egen bärbar dator! Den är värsta bra och fin och behändig och jag gillar den jättemkt! Är så glad att jag äntligen tog och köpte något jag velat ha så himla länge. Nångång måste man väl göra sånt också :)

En sån 
här blev det iaf.
Så nu ska en väldigt nöjd jag leka vidare med min nya bärbara älskling och lyssna lite "Young Folks". Tjingeling så länge!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback