Altanblogg is the shit!

Just nu sitter jag ute på altanen och käkar frukost och (som ni märker) bloggar. Sweeeeet.

Igår kväll var det grill-/fotbollspartaj här så hälften av folket (dvs två) sover ännu. Då är det rätt schysst att kunna sätta sig här ute faktiskt. Just nu är det även ganska behagligt väder då vi inte har morgonsol här, men hettan smyger sig väl på sen. As usual.

Inatt var en katt på väg in i vår lägenhet medan vi satt här ute och drack, lyssnade musik och pratade. Jag som har väntat så länge (för tydligen har de smygit in här förr) men så blev jag så ivrig att jag skrämde bort den. Tough luck.

Nu vill jag ha mer youghurt!

Kommentarer:
Postat av: Nina

Haha, jag hade velat se när du i din iver lyckades skrämma bort katten! Nu kanske den inte vågar sig tillbaka :/

2006-07-06 @ 11:15:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback