Do not try this at home!

Jag hade tänkt fortsätta plugga nu, men så tänkte jag att jag måste ju faktiskt visa upp resultatet av min kreativa sida som visade sig alldeles nyss. Se bara, är det inte vackert så säg.. Men det blir nog ännu finare sen, när det börjar skymma. Det är den första, och antagligen sista, snölyktan som jag gör denna vinter skulle jag tippa. Tror aldrig jag gjort en snölykta på en balkong förut faktiskt, hmm..

Snölykta

Om vi tar och lämnar det så kan jag berätta att skolan flyter på helt ok. Det är mest grammatik och fonetik som gäller just nu, rätt svårt men det borde gå till slut. Och förresten så är jag tydligen inte helt okunnig när det gäller det engelska språket, iaf inte om man ska gå efter provresultatet. Det känns skööönt!

Och ikväll börjar "Lost", det känns också ganska skönt. Nu blir äntligen onsdagskvällarna som vanligt igen.

Haha, kom just på att jag ju faktiskt glömt att berätta om Anders och mitt äventyr i måndags! How could I?! Min hjärna försöker nog förtränga hela händelsen skulle jag tro.. I korta drag kan jag säga att vi blev utelåsta.
Vi skulle gå och tvätta men glömde olyckligtvis nyckeln till vår kära, gamla lägenhetsdörr som låser sig själv så fort den stängs. Så där stod vi utan vare sig ytterkläder, pengar eller mobiler. Hurra! Det slutade iaf med att vi fick tjuvåka in till Johan&Jenny som var så snälla så och lät oss sova där. Tur att de finns! Och imorse fick vi låna en extranyckel från Bostadsbolaget för att ta oss in i lägenheten. Då var det skönt att komma hem vill jag lova.. Ja, så kan det gå! Det är inget jag rekommenderar dock. (fast bygga snölykta är däremot absolut att rekommendera!)

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Hej gumman! Vilken fiin snölykta du gjort!! Nu längtar jag så otroligt tills jag kommer ner till dig, det ska bli så himla kul!! Puss o Kram!

2006-01-26 @ 13:39:53
Postat av: Mattis!!

Mycket fin! Väldigt faktiskt.. fast sorry to say men den slår inte kålltorps-snögubben i min blogg.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback