Rosa flamingos!

Nu är det gjort. Plågsamt var det och jag kommer helt klart att sakna det mysiga skenet den ger när det mörknar ute, men det var väl på tiden antar jag. Adventsstjärnan i sovrumsfönstret är borttagen. Den 11 februari skedde det, nu är det bara att räkna ner tills nästa jul.

Apropå stjärnor så kan jag skryta med att Anders och jag såg Tomas von Brömssen på stan igår, det ni. Jag börjar nästan tro att det är självaste Hollywood vi bor i här..!

Idag tänkte jag äntligen flasha vårt tjusiga duschdraperi förresten, så ni alla kan se hur fint vi har det i badrummet. Har även städat där idag så det är ett nöje att vistas där måste jag säga. Titta bara!



I feel this heavy pressure
pounding through my chest
work with what you have here
loosen gradually
we will overcome this
it is imperative

This time I won't quit 
I won't stop until I'm there
this time I won't quit 
I won't stop until I'm there

this time I won't stop at all

Kommentarer:
Postat av: Mattis!!

Kolla min blogg!! Den är uppdaterad som fan!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback