This isn't me.

Jag orkar fan inte med mig själv och mina känslor idag. Jag känner mig så jävla olycklig. Jag har en fucking vagel i mitt öga som värker så fort man blinkar, mens och illamående med den och såklart utslag i hela mitt ansikte. Det här kanske inte låter så allvarligt men för mig har det varit för mkt idag. Jag kan inte ta motgångar just nu så är det bara. Det har fan inte varit en bra dag alls idag, det har gått så tungt. Och jag vet att till största delen bottnar alla dessa saker i mina jävla utslag. En vacker dag kommer utslagen få övertaget över mig. Idag känns det verkligen så. En dag kommer jag inte orka upp ur sängen, så är det bara. Jag vill verkligen inte vara så svag, men snart orkar jag faktiskt inte mer. Ni tycker säkert att det här är en total överreaktion men det är så jag känner. Och jag skiter i att ni säger att utslagen inte syns för jag ser dem och de känns, klias, hela tiden. Jag vet att ni bara vill väl men det hjälper tyvärr inte så mkt för tillfället.

Where do I go?
Where do I run?
Where do I find peace of mind?

Kommentarer:
Postat av: anna maja

det har inlagget skulle kunna vara skrivet av mig. jag kanner EXAKT likadant ang mina eksem. jag blir sa trott varje dag jag vaknar och de fortfarande ar kvar. det ar ratt ok nar de ar pa kroppen, men i ansiktet...det ar det jobbigaste. folk sager aven till mig att det inte syns (iaf nar det inte ar som allra varst). men JAG tycker att det syns, och framforallt sa kanns det som sagt. ar det eksem du har eller?

2006-12-11 @ 20:39:00
Postat av: am

oj...haha. sorry :)

2006-12-12 @ 00:14:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback