Dagen efter...

Så var det dagen efter juldagen då, i år igen. Igår tillbringade jag kvällen på 360 tillsammans med Malin, Elin, Bork och typ halva Sundsvall. Det var en (lite för) rolig kväll och idag har jag därför mestadels legat i soffan. Så kan det gå. Förut var det Bröderna Lejonhjärta på TV, jag vet faktiskt inte om jag har sett hela den förut. Läskig var den iaf, särskilt tajtsen som killarna sprang runt i. Och igår var det Nils Karlsson Pyssling och hans pojkvän Bertil. Mm, det är på julen TV4's riktiga godbitar tas fram minsann!

Jag hade tänkt lägga in lite fina kort från julhelgen här nu, men så hade jag visst ingen sladd med mig. Så går det när man är van vid sin bärbara bäbis. Ni får njuta av dem en annan gång helt enkelt, försök att behärska er...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback