Kräftskiva och Allsång

Ikväll har vi haft en mini-kräftskiva här hemma. Det var jag, Mats, mamma och Hanna. Fast jag åt inte kräftor. Det var mkt spännande iaf, vi lyssnade Radio Guld samtidigt och hade allsång. Ungefär. Vi var ju tvungna att försöka överrösta grannarna som spelade "Boten Anna" på en högre än hög volym. Sen skålade vi också, trots att Hanna var "mitt uppe i en stjärt".

Nedan syns festmåltiden, min egenvalda gourmet(...)middag samt kräftans desperata försök på mitt vin.

  


Imorgon åker Hannan och jag ner mot Sthlm. Då kan det hända att jag återkommer med lite Yranbilder, om ni har tur.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Fina bilder! Speciellt på alkokräftan. Mysig kvällssol. Gott med kräftor... Lycka till med jobbet!

2006-08-06 @ 15:07:47
Postat av: mattis

ni dissar boten anna?1?!

2006-08-07 @ 12:20:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback