Dan före dopparedan...

Det blir inga Yranbilder idag tyvärr. Jag tänkte vänta tills jag fått lite bilder från min käre bror. För en gångs skull var nämligen inte jag den mest fanatiska kortknäpparen. Så vi väntar ett tag med dem. Istället hade jag tänkt lägga upp en sån där lista över 100 avslöjanden om sig själv som jag knåpat ihop idag. Men jag måste fixa Word först så det blir inget av med det heller. Imorrn däremot, då väntas troligtvis en massa avslöjanden om mig (för den som tycker att sånt är spännande). Förutsatt att jag vågar lägga upp den här dvs :)

Nu ska jag däremot ta en riktigt skön dusch för att sedan avnjuta säsongsavslutningen av Nip/Tuck med lite vindruvor som snacks. Efter det kanske det börjar bli läggdags, jag börjar ju faktiskt mitt nya jobb imorgon. Wish me luck!


Hannas (t.v) och min mp3-spelare började bli lite väl intima på bussen ner idag, kring Uppsala började det hetta till. Men så spelade ju faktiskt min mp3 Tiger Lou också ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback