Maja - tv-freaket med de sneda fötterna

Så idag gick jag, med Marie och Arnold som stöd, faktiskt och tog tag i situationen angående skoinlägg. Jag fick då veta att jag behöver riktiga inlägg, som man fixar genom att göra någon slags avgjutning av fossingen. Så jag fick tid för detta den 23 maj (dvs om en evighet) och det kommer att kosta mig 1200:-. Kunde ju knappast ha gått bättre, eller hur var det nu egentligen? Fast jag slapp ju iaf ta av mig skor och strumpor ;)

Ikväll är det en helt hysterisk kväll på tv-fronten. Floorfiller, Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Seinfeld, Girls of the Playboy Mansion... Jag kommer med andra ord att tillbringa, vad för många är, alldeles för många timmar i rad framför tv'n. Så nu vet ni var jag finns från kl.19 ikväll.


Lyssnar på:
Like That - Black Eyed Peas
Hips Don't Lie - Shakira feat. Wyclef Jean
Pump It - Black Eyed Peas

Kommentarer:
Postat av: Sandra

På vilket sätt är dina fossingar krångliga då? Och vart gick du för att fixa inlägg? Tänk vad sköna dina skor kommer att bli sen! :)

2006-04-25 @ 17:02:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback