Ny vecka

Så var det dags för en ny arbetsvecka. Ser ut att bli en jobbig en, men som tur är får jag stöttande telefonsamtal under dagarna :) Det är även Anders och min fjärde vecka här i Göteborg..

I helgen invigde jag våra bakgrejer och slängde ihop en kladdkaka! Resultatet blev väl inte riiktigt som jag hade tänkt men den funkade. Den var t.o.m nästan godare dagen efter. Här ser ni en del av processen:

Bakdags2
Annars lever vi på i vår lilla lägenhet. Jag har äntligen hittat ett ställe att springa på också! Testade det i lördags. Sen får vi väl se hur mycket spring det blir.. men spåret finns ju där iaf, bra att veta.

Ni kan även pricka för den 14e oktober i era almanackor för då kommer jag hem till Sundsvall några dagar. Det ser jag fram emot.



Nu ska jag dock fortsätta lata mig framför teven tror jag, känns rätt lockande.. Hejsvejs!

Dagens låttips: Goodbye my lover - James Blunt

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback