Glad hemkomst

Idag när jag kom hem från jobbet låg det en cd-skiva på köksbordet och väntade på mig. Det var min älskade mamma som bränt "Sjutton sånger, LeMarc sjunger LeMarc" till mig och skickat ner. Så ikväll har jag legat i soffan och lyssnat på den och skrivit. Den är riktigt bra, särskilt texterna. Samtidigt som jag lyssnade tänkte jag på alla er därhemma som jag saknar så att det ibland gör ont. Men vi ses snart.
Tills dess skickar jag en puss till er!

Puss

"Låt natten ha sin gång, all den tid det tar
Det måste regna, för att nåt ska kunna gro

Jag ville också glida bort och suddas ut
Jag ljög vackert för mej själv precis som du
Lika rädd för denna rädsla utan ro
Men mellan månen och mitt fönster, finns en bro"

/Prinsessa av september

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback