Farväl Sundsvall

Innan jag skriver om det jag hade tänkt så vill jag ge creds till David för hans insats idag på min födelsedag. Det är inte ofta jag får skivor på posten vill jag lova, så det var otrooligt uppskattat!!

Annars så tänkte jag bara skriva ett sista farväl för imorgon bär det av mot den stora staden vid kusten; Göteborg. Förhoppningsvis får vi väl internet i lägenheten ganska snart, men vem vet. Allt känns iaf helt okej nu. Vi har åtminstone läget under kontroll vilket känns skönt. Ante och Mats är för tillfället inne i stan och packar på Anders grejer på släpet och sen är det min tur. Mina 12 banankartonger eller vad nu antalet till sist blev :) Fick ju såå många fina saker i födelsedagspresent även så det blev ju lite mer att packa, men tack till alla. Det var verkligen behövliga och fina saker.

Kl.04 imorgon är vi på väg. Spännande är rätta ordet för detta äventyr. Wish us luck.

Kommentarer:
Postat av: Jonas

Åhh! Hoppas allt har flytit på bra!

2005-09-05 @ 10:37:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback