Plugg och Babar

Godkväller!

Nu har jag fyllt i min kursansökan för vårterminen så imorgon hamnar den på brevlådan. Jag är väldigt nöjd med mina val så det ska bli spännande att se om jag kommer in på nåt. Vilket jag veerkligen hoppas. Blev extra pluggsugen när jag satt med näsan i kurskatalogen nämligen..

Annars så är det inte alltför längesedan vi kom hem från "Babar" där jag, Anders, Mattis och en kompis till honom spenderat kvällen. Vi provade återigen buffén och två öl för 43:-, mycket bra måste jag säga.

Snart är det dags för första avsnittet på nya säsongen av "Lost". Helt otroligt att fyran börjar visa den direkt utan uppehåll på ett halvår. Efter det blir det nog sova, som vanligt. Ser ut att bli en tung dag imorgon, men så är väl de flesta reklamdagar antar jag.

Som avslut vill jag lägga in en bild på mig och Lisa bara för att vi är så himla snygga ;D

Lisa&Maja

Kommentarer:
Postat av: Sandermathilde

Hello! Very interesting and professional site.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback