Flygande föremål utanför köksfönstret

Ikväll hörde vi ett mystiskt ljud medan vi lagade middag. Länge funderade vi på vad det var men tänkte att det nog var någon granne som flyttade en soffa, eller liknande. Mina tankar sträckte sig t.o.m så långt (...) att jag trodde att folk åkte skateboard nere i dammen (den är tom på vatten så här års, don't worry). Men när vi tittade ut genom köksfönstret fick vi se det här!

Ballong

Det tåls även att säga att det inte är den första ballong vi sett från vår lägenhet.. Man börjar ju undra.

Annars har jag idag gått mitt femte distrikt på fem veckor. Inte illa pinkat. Simmade även när jag slutat för dagen, efter upptäckten att Posten betalar. Weho! Om jag vågar ska jag kanske även försöka mig på pilates och yoga.. Vi får väl se. Hejsvejs.

Kommentarer:
Postat av: Jimkarolina

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback