Besök i Sundsvall

Har blivit tillsagd att det är dags för en ny blogg, och det är väl sant antar jag. Var rätt längesen sist och bra mycket har hänt den senaste veckan.

Anders och jag åkte ju hem till Sundsvall förra fredagen och kom fram kl.4:16 på lördagsmorgonen. Rätt schysst det där med nattåg, det är billigt och dessutom går det snabbt när man sover hela vägen. Så vi har tillbringat veckan i S-vall iaf, och kom hem igår morse.

Var en riktigt mysig och trevlig vecka måste jag säga, det var fullt upp nästan hela tiden (fullt upp på ett bra sätt alltså). Det blev några luncher, fika, basketmatch, promenader och bara lugna, mysiga kvällar. Så jag är helnöjd med vistelsen, men det är såklart för jobbigt när man måste skiljas åt. Har aldrig varit särskilt bra på sånt jag, känslomänniska som jag är.

Det hanns även med en utgång i hemstaden. I onsdags var jag, Jonas, Richard, Sebbe och Malin ute i svängarna lite. Även Helena joinade oss lite senare, oerhört trevlig kväll var det! Tack för det ni :)

Känns bra att jag hann med praktiskt taget allt jag hade tänkt och hann träffa alla jag ville träffa, samtidigt som det blev många sköna stunder hemma i huset och på gården.

Nu är det bara att blicka framåt på allt roligt vi ska göra i höst. Nästa vecka får vi (förhoppningsvis) hemtelefon, veckan efter det är det dags för Sigur Ròs och bara nån vecka senare är det Tiger Lou-dags. Förutom det hoppas vi även på en del höst/vinterbesök, t.ex. när min käre bror kommer ner i december. Efter det är det ju snart dags att åka hemåt igen för julfirande.

Idag är det dock sämst väder här i Göteborg, så jag vet inte riktigt vad vi ska ta oss till. Det pratades om en tripp ut mot Saltholmarna men det är ju mindre mysigt när det regnar och blåser som det gör. Det får nog bli lite ommöblering här i vardagsrummet istället och en sväng till Hemköp.

Här kommer lite fina bilder från veckan som gått. Hejsvejs!

Promenad
Promenad mot Skatudden en solig men kylig höstdag

Majatåg Anderståg
Jag och Anders på nattåget mot Göteborg

Majajacka Hemma
Jag i min nya myysvinterjacka  och åppelträdet hemma på Alnö

Nina&Karin  
Nina och Karin på Tinells      

Malin Bork&Sebbe
En liten inblick i onsdagens utgång                       

Hille&Jonas 
Turturduvorna Helena och Jonas på Daltons              

Kommentarer:
Postat av: Frida

Majo! Det var jätte roligt att träffa dig igen, hoppas det gick bra med resen hem och allt! Ses ju snart igen :D Pussar

2005-10-23 @ 12:27:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback