Anders och Maja på Liseberg

Då var första dagen på vår femte vecka i Göteborg snart till ända. Idag har vi varit iväg på Lidl efter jobbet och storhandlat. Kändes som vi fick mycket för pengarna vilket är braaa. T.ex. så köpte vi nötfärskryddkorvar (hm, det var godare än det låter..) och ris, som blev vår måndagsmiddag tillsammans med lite wokgrönsaker. Intressant va?

Kommer på saker hela tiden som jag tänker att jag ska skriva här men så lyckas jag ju glömma dem innan jag kommer hem till datorn.

En sak jag kom på idag och däremot inte lär glömma i första taget är att jag missar Tiger den 29e oktober. Nöt som jag är hade jag helt förträngt att det är då jag ska skriva högskoleprovet. Så jag får snällt vänta på honom tills den 17e november. Lite tungt, men men. Anders och jag hämtade iaf ut våra biljetter till Sigur Ròs den 3 november idag. Så det ser vi fram emot!

Vad har jag mer att erbjuda.. Men just ja! Hur kunde jag glömma!? Anders och jag gjorde ju Liseberg igår! Det var skoj vill jag lova. Vi åkte virvelvinden, en karusell jag inte får berätta om samt flumeride. Sistnämnda var ju riktigt skoj, trots att man blev blöt.. Vi köpte även med oss ett väldans vackert kort därifrån taget i stundens hetta (vattenfallet..) :) Jag provade även på Balder, Kanonen och Topspin. Balder får högst betyg för den var ruskigt härlig och det pirrade i kroppen hela åkturen igenom. Precis som det ska vara!

Vad vore bättre än att avsluta med några fina bilder från just Liseberg!

Anders      Glass
Vacker Anders åker lång rulltrappa                         Mycket god men omöjlig glass..

Karusell
Hrrm.. Inga kommentarer :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback