Väderrapport

Vad har egentligen vädret emot Göteborg? Varför verkar det alltid ha ett behov av att förstöra helgvädret? Idag är det ännu sämre väder än igår. Jag börjar t.o.m bli orolig för att flaggstången här utanför ska välta. Som om det inte vore nog med det regnar det ju såklart också. Suck. Jag hade som plan att åka in en sväng på stan idag men fortsätter det såhär är det ju nästintill omöjligt utan att blåsa bort. Fast egentligen vet jag inte vad som är värst, att det är såhär på helgen då man är fri att göra vad man vill eller att det vore såhär under vardagarna då man måste utomhus med posten.

Jag hoppas att det är okej väder då Ante kommer ner och hälsar på. Fast det är ett tag kvar, första helgen i december kommer han, ska bli såå kul.

Blää, ibland har vädret verkligen för stor inverkan på mitt humör. Jag hoppas att det klarnar framåt dagen, om inte får man väl vara till lite nytta härinne. Just nu t.e.x, så bleker jag klart resten av kläderna som jag färgade gröna i tvätten förra helgen, mm.

Tråkig blogg, jag vet. MeteorologMaja rapporterar liksom. Kanske återkommer senare idag med roligare saker. Vem vet. Avslutar iaf med några fina sommarbilder, och drömmer mig bort till varmare dagar.

Maja&Ante Utsikt

Kommentarer:
Postat av: Autoscopy

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback