Tigeryra!

Igår kväll var det äntligen dags för Tiger Lou på Pustervik! Anders och jag laddade lite här hemma innan med öl samt The Loyal i stereon. Och vilken kväll det blev! Tigern var lite sen upp på scenen men när spelningen väl började var det värt all väntan i världen..! Jag stod allra längst fram, gick faktiskt inte att komma närmre och det var såå braa. Sen kan jag väl inte sticka under stol med att han var ruskigt het den där Tigern :) Men det var så kul att äntligen få höra alla nya låtar, ville aldrig att det skulle ta slut! Fast så är det väl alltid med Tigers spelningar... Lyckan man kände i kroppen under spelningen var nästintill outhärdlig, om nu lycka kan vara det. Fast det resulterade i sin tur i att nedstämdheten när spelningen var över blev än värre.. Jag avskyr när saker jag sett fram emot så mycket som denna spelning är över. Nu dröjer det säkert länge innan jag får se honom igen, tungt. Men under tiden har jag en hel del bilder från gårdagen att njuta av.. Jag avslutar med några exempel, men resten av bilderna håller jag allt för mig själv, mhmm.. (tips: klicka på bilderna så ser ni honom ännu bättre ;))

       

Kommentarer:
Postat av: Mattis!!

Nu ghar jag också skrivit om Tiger!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback