Lyxlunch

Idag hände något oväntat, vi fick pizza till lunch på jobbet (!). Bara sådär liksom. Helt plötsligt. De rykten som gick sa att det var som belöning för att vi är så duktiga med all reklam som vi tvingas dela ut nu för tiden. Fast jag bryr mig egentligen inte om orsaken till det hela, huvudsaken var att vi fick pizza och den var good :)

Efter jobbet tog jag och Anders (från jobbet) en sväng till gymmet. Jag har en stark känsla av att jag kommer ha svårt att röra ungefär alla delar av kroppen imorrn eller på fredag.. Men det var skönt att äntligen få träna igen! Det är en annan jobbig sak med att vara förkyld, förutom själva förkyldheten, att man inte får/kan träna. Och mina förkylningar som jämt är så sega när dom väl attackerar mig.

Vad mer kan jag roa mina kära läsare med månntro. Nä, har nog inte så mycket mer att komma med för tillfället, så det här får duga for now. Jag fortsätter uppmana er att lyssna på Tiger Lou's senaste skiva "The Loyal", ni kommer inte att ångra er.
Tjillevippen!

Kommentarer:
Postat av: Mattis!!

Var tränar du?! Vad kostar det?! Jag måste börja träna igen!! uhh pust flämt!! aaah!!

Postat av: Nisse

Anders...träna...på gym??
Det var det värsta :)

2005-11-23 @ 20:12:57
Postat av: Maja

Neeej Nils, Anders från mitt jobb, inte din bror.

2005-11-24 @ 14:54:15
Postat av: Nisse

Visste väl att det var nåt lurt :)

2005-11-28 @ 16:24:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback