Julsånger och träningsvärk

Idag har jag tankat en hel massa julsånger som jag suttit och diggat och sjungit med i. Anders var dock inte lika förtjust i dom som jag, men det är sånt som händer. Det verkar inte vara många som ser fram emot att få börja julpynta så mycket som jag gör.. Knepigt. Men på lördag ska jag iaf sätta igång! Upp med ljusstaken och adventsstjärnan i fönstret och framförallt ska mossan som kära mamma skickade på posten idag placeras i adventsljusstaken. Det kommer bli såå fint, och mysigt.

Ska bli ruskigt skönt med helg överhuvudtaget faktiskt, har varit en rätt så jobbig vecka. Men då blir det väl desto skönare att vara ledig antar jag. Nästa vecka blir det bara tre dagars jobb för sen kommer bror och hälsar på så då ska jag minsann vara ledig! Det ser jag verkligen fram emot, oohja.

För övrigt kan jag avslöja att vem som nu bor i lägenheten under oss har seriösa hostproblem. Alla tider på dygnet.

Dessutom kom jag på att jag aldrig berättade att jag faktiskt la händerna på en halv trumpinne på Tiger Louspelningen. Lite coolt. Fast den hela trumpinnen jag har från hans spelning på Hultsfred ligger fortfarande på förstaplats.

Nu ska jag lägga mig i sängen lite tror jag, läsa lite kanske. Jag ska iaf inte röra mig, för det gör oerhöört ont ungefär överallt. Sa ju att det skulle bli såhär..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback