Ge mig bloggar att läsa!

Jag tycker att fler som jag känner ska börja blogga, så jag får fler bloggar att läsa. För det är ungefär det enda jag roar mig med på internet nuförtiden. Så heja, heja!

För övrigt så har jag träffat Martin och hans vänner på stan idag, mycket trevligt! Jag röstar fortfarande för att han ska flytta ner hit, vore nice. Andra som jag känner får också gärna flytta hit till Göteborg om dom vill.

Snart ska jag titta Gilmore Girls och kanske äta lite kladdkaka, känns ganska lockande faktiskt. Anders räknade förresten ut förut att jag följer sju serier just nu. Gilmore Girls, Nip/Tuck, Lost, Top Model, Alias, O.C och Scrubs (CSI slutade ju förra veckan så..). Hm, det är en del tv det..

Och förresten så vart laxen igår överraskande god..! Mera lax! Och vi köpte en adventsljustake idag!

Kommentarer:
Postat av: Mattis!!

Det var inte min Martin elelr?!

2005-11-14 @ 12:30:42
Postat av: Frida

Jag som funderar på att sluta!

2005-11-14 @ 22:41:22
Postat av: Jonas

Jag har nog skrivit den djupaste bloggen i mitt liv nu!

2005-11-14 @ 23:00:00
Postat av: Mattis!!

SVARA!


LÄS FÖRRESTEN MIN BLOGG! UPPDATERAD!! http://kamratmattis.blogg.se/

2005-11-17 @ 13:41:03
Postat av: Mattis!!

Skriv nåt! Jag har redan bloggat angående Jens Lekmans hus, så jag ligger före!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback