Björnligan in my pants

Så var det lördagkväll igen, och imorgon är det första advent. Idag har jag julpyntat här hemma och det blev så fint så. Mysigast är det ju såklart nu när det är mörkt, då ljusstaken lyser i fönstret. Vi har dock inte fått upp adventsstjärnan i sovrumsfönstret än så jag tänkte att jag väntar med att lägga upp bilder här tills det är gjort.

Istället kan jag flasha bilder på mina nya trosor som jag köpte igår när jag var på stan med Karin. Planen var väl att spendera lite nu när man fått lön, detta blev dock enda inköpet. Men jag tycker de är coola, fanns även med de sju små dvärgarna och Magica de Hex på.

Trosor2   Trosor

Igår var förresten Anders, jag och Mattis på Skaklubb, det var roligt! Mattis och jag drack även Cosmopolitans som smakade hembränt. Och så var det väldigt fin utsikt över vattnet och stora båtar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback