Tänkta bloggar

Jag har tänkt så många gånger denna vecka att jag ska blogga, men varje kväll har jag slocknat i soffan alldeles för tidigt.

I måndags hade jag tänkt skriva om den första riktiga snön som kom. Det var så härligt och fint vitt överallt. Och knarret som uppstår när man går på snö är så härligt tycker jag. Snön gjorde mig glad, fast tyvärr är det mesta borta nu. Regnet tar den sista snön just nu faktiskt.

I tisdags hade jag tänkt berätta att Anders och jag firade tre år tillsammans. Men vi var för upptagna med kinamat och mys för att jag skulle ha tid att blogga om det.

Igår hade jag tänkt skriva om min besvikelse över att Arwen inte vann Top Model. Det var faktiskt dumt, hon var ju klart snyggast. Dessutom hade jag tänkt skriva om hur mycket jag längtade tills idag då min kära bror skulle komma.

Men nu har han anlänt till staden Göteborg och sitter för tillfället vid vårt matbord och pillar på sin dator, så jag har faktiskt inte tid att blogga mer nu heller. Later!

Kommentarer:
Postat av: Olavilje

I like this site. Keep it up!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback