Sundsvall I'm back

Då var man hemma i Sundsvall igen då. Känns skönt, fast helgen i Sthlm gick alldeles för fort. Men kul hade vi, som vanligt! Kom fram till S-vall vid 22 igår och gjorde då upptäckten att Karin suttit på bussen hela tiden utan att jag märkt det. Lite lustigt faktiskt. Här är det massor med snö vilket jag tycker är helt underbart! Det är såå fint när det är vitt på träden. Jag har dock inte kommit mig för att gå ut och höra knarret under skorna än, men det hinns nog med.

Idag har jag äntligen varit och klippt mig! Som jag har längtat. Senaste gången jag klippte mig var nämligen dagen innan balen, dvs slutet av maj, och det var ju ett tag sen.. Så nu känns håret som en dröm och plånboken blev inte så upprörd som jag trott.

Har även försökt tanka Ed Harcourts "Strangers". Dock utan någon vidare framgång tyvärr.. Men jag ska fortsätta kämpa, för den skivan är helt fantastiskt bra. Nu ska jag däremot försöka packa upp lite, blir ju trots allt i stan i närmare tre veckor så resväskan får nog åka väck ett tag. Hej!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback