Antehelgen!

Då var det åter måndag och jobbandet är igång igen. Blev ju kortvecka förra veckan eftersom jag var ledig då Ante kom och hälsade på. Skönt det, man borde alltid ha tredagarsvecka, eller åtminstone fyradagars.

Det har varit så himla mysigt och roligt att ha Ante på besök..! I torsdags startade vi med ett hårt träningspass på gymmet som följdes av otroligt god mat på en pub i Gamlestan på kvällen. Jag åt stark kycklingpasta medan Ante testade deras pizza. Det lyxades även till med efterrätt, det tackar vi för :)

Sedan har det blivit lite lallande på stan i olika affärer, mest pengar spenderade vi nog dock igår på Apoteket. Vi gick även lite på julmarknad i Haga vilket var väldigt mysigt! Dock lite väl kyligt väder, men det botade vi med lite fika och en varm kopp kaffe/choklad på ett fik där.

Lördagen tillbringade vi på IKEA i Bäckebol, även känt som Helvetet. Nä, men IKEA på en lördag är faktiskt inget att rekommendera. Fast jag köpte iofs äntligen min efterlängtade LUNNA-fåtölj så jag klagar inte :)

Förutom det har det blivit mycket god mat i trevligt sällskap och även lugna mysstunder med film. Hur bra helg som helst, verkligen en sån där som man aldrig vill ska ta slut..! Det togs även en hel del fina kort under dagarna, se och njut! (och klicka så dom syns bättre)


Kommentarer:
Postat av: John

Så, nu har jag uppdaterat mig lite iaf. Började så sent så jag har inte riktigt orkat läsa allt. Jag har därför ingen riktigt klar bild av vad som föranledde flytten till göteborg, eller vad ni båda gör på dagarna. Jag har förstått att du jobbar på posten, är det heltid? Pluggar anders eller?

Uppsala är grymt iaf! Jag har haft otrolig tur o hamnat i ett underbart gammalt hus med trägolv o kakelugnar överallt. Här bor jag med 19 andra jättetrevliga personer. Men underbart är kort som de säger, bor i andra hand o åker ut efter jul om ingen annan flyttar. Sedan blir det tidningspapper o containrar, eller bäddsoffa hos syster. Skolan funkar bra och jag tror att jag valt rätt.

Blev väldigt glad för ditt sms, kul att du kom ihåg.

Hare så bra!

Kram /John

2005-12-05 @ 23:52:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback