Fullt upp

5 dagar till flytt och jag är störtförkyld. Inte bra. Har inte packat klart än och det finns hela tiden saker att göra. Tur att jag har mamma :)

Igår kom jag hem från minisemester i Stockholm. Hanna och jag har verkligen haft en kanonhelg! I fredags gjorde vi Grönan. De flesta karuseller provåktes, t.o.m Fritt fall. Vilda Musen var en väldigt positiv överraskning även, rekommenderas varmt!

Vilda Musen

I lördags var det dags för huvudattraktionen och det "riktiga" skälet till min resa; Where the Action is. Efter ca 1h köande fick vi njuta av Håkan Hellström, Moneybrother och The Ark. Ruskigt bra! Kylan påminde oss dock om höstens intågande men hoppandet och sjungandet höll oss varma.

För att återgå till Göteborgsflytten så kan jag nu avslöja att vi äntligen fått bilder på lägenheten och den ser riktigt mysig ut. Jag kan säga att jag redan har kärat ner mig i köket i alla fall.. Håll till godo!

Köket   Köket2

Kommentarer:
Postat av: Nina

Åh, jättefina tapeter i lägenheten ju! Och myskök!

2005-08-29 @ 22:41:29
Postat av: Sandra N.

Grattis i förskott och lycka till med flytten! Ser ju inte helt tokigt ut det där. :) Tänk den som hade ett riktigt kök, med ugn...

2005-08-31 @ 12:40:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback