Lycklig

För nån vecka sedan såg jag en film med Gerard Butler och kom att tänka på ett inlägg som jag skrev här back in the days. Så jag letade reda på det och skrattade gott åt det jag läste. I september 2009 efterlyste jag en "skäggig, manlig karlakarl" och refererade till män som Hugh Jackman, Ryan Gosling, Gerard Butler och en kille från Greys Anatomy. Jag skrev också att jag ville ha det "romantiskt och alldeles galet kärleksfullt" samt "en skäggkarl som älskar bara mig, barn, lycka och trygghet." Nu sitter jag här i Hässelby med precis det och har lärt mig att manligheten inte sitter i varken kroppsbehåring eller svett. Jag har en underbar tös och en fantastisk sambo som är mer man än någon någonsin kan bli. Ibland går minsann önskningar i uppfyllelse.



Kärlek!


Kommentarer:
Postat av: Susanne

Vad härligt att läsa Maja. Jag är så glad för din skull!

2012-04-26 @ 22:37:33
Postat av: Maja

Oj vad jag kände att jag saknar dig nu.. Tack finis!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback