Can you blame me?

Jag vill ha en karl. En riktig, redig karl. En skäggig, manlig, karlakarl! Det vill jag ha. Nu! Den här veckan har jag sett både "PS.I love you" och alldeles nyss "The ugly truth" - båda sjukt romantiska filmer med Gerard Butler i huvudrollen (första karln här nedan). Jag vill ha det så. Romantiskt och alldeles galet kärleksfullt. Med en skäggig, musklig, tidvis gärna lite skitig och svettig (som Hugh Jackman i Australia) karl. Nu tänker ni kanske att Ryan Gosling här nedan inte kanske är värsta karlakarlen men han är desto mer helt galet romantisk (eller ja, som han är i "Dagboken" då alltså). Vill ha, vill ha, vill ha, vill haaa.. Gosh, ibland känner jag mig så himla mycket äldre än mina 23 år. Ikväll är ett sånt tillfälle.  Precis just ikväll skulle jag vilja ha en hel egen familj. En skäggkarl som älskar bara mig, barn, lycka och trygghet. Tänk vad underbart det skulle vara. Istället sitter jag ensam i Värstan och känner mig stundtals trasig. Så det kan gå.

   


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Du ska se att du får din skäggkarl tids nog! För övrigt så rivs skägg mest...

2009-09-21 @ 23:34:23
Postat av: Hanna

Åh gudars så fina karlar!! ;)

2009-09-22 @ 15:08:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback