Mina drömmars klänning

Hittade den här klänningen på zalando.se för ett par veckor sedan. Reklamen är skit jag vet men klänningen är ändå mums. Min första reaktion var "1395:- för en klänning - aldrig i livet!". Men sen kunde jag inte riktigt släppa den ändå och tänkte att åtminstone en sån där prinsessklänning borde man väl ha, för ungefär alla framtida event där finklädsel krävs... Det är nästan så jag t.o.m skulle kunna gifta mig i den en dag, så tjusig och elegant tycker jag att den är. Dessutom så förfördes jag av det här med fri frakt och fri retur och tänkte "äsch, jag köper den och provar". Medan jag velade så försvann dock den sista i min storlek. Så mycket bekymrade det mig faktiskt inte men sen kollade jag någon dag senare och då fanns den i rätt storlek igen och jag blev så exalterad att jag förvånade mig själv! Men när jag väl kom hem och kunde beställa så fanns den inte mer... Igen. Eller, antagligen fanns den inte på dagen heller utan sidan visade med största sannolikhet fel (precis som den gjorde nyss när jag kollade och hjärtat slog ett extra slag i onödan...). Men sen dess har den iaf inte kommit in i några fler storlekar. Jag kan heller inte hitta den på någon annan sida. Jag kollar ett par gånger varje dag men snart är jag rädd för att jag måste släppa taget om den magiska klänningen... Hoppas jag tröttnar på den snart så känns det kanske lite lättare.
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback