Dagens brunch

Dagens brunch blev en riktig höjdare! Det var första brunchen någonsin för oss båda men det kommer definitivt bli fler gånger. Jag har länge velat bruncha men inte riktigt vetat vart och så fick jag det här tipset, om Sundby Gård, av en kollega. Faktum är att samma kollega var där just idag när vi var där, lite roligt (även om det tog typ fjorton utrop av mitt namn innan jag kopplade att det faktiskt var mig någon syftade på...). Brunchen innehöll massa goda och fräscha alternativ som lax, salami, paj men också obligatoriska köttbullar, prinskorv, äggröra etc. Sen kunde man också grädda sin egen våffla och det fanns dessutom ett efterrättsbord med massa småvarianter av t.ex. morotskaka, kladdkaka och chokladbollar. Need I say more?
 
 Promenad efter brunchen, med Sundby Gård i bakgrunden

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback