Två flugor i en smäll

När man bara har varannan vecka på sig så gäller det att vara lite förutseende. Kommande vecka är det ju både fettisdag och alla hjärtans dag men det är inte vår vecka med K. Så idag blev det kombinerad semmel-hjärtedag då vi köpte hem semlor och fina D dessutom köpte lite hjärtegodisar till mig och K ♥ Något bra ska det väl komma av att ha barn bara på halvtid.
 
Den här helgen är för övrigt otroligt efterlängtad! Denna arbetsvecka var en riktigt påfrestande vecka med tunga beslut och sena kvällar. Jag har trots det känt en glädje och utan tvekan en meningsfullhet i arbetet men mentalt känner jag mig verkligen genomtrött efter veckan. Så det är väl bara att hoppas att man är fit for fight på måndag igen men det tror jag nog med tanke på allt mys och roligt som denna helg bjuder på..!
 
 
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback