Inte så kassa som de har rykte om sig att vara

Söndagar har aldrig varit någon favoritdag för min del (eller för andra vad jag förstår) men den senaste tiden har jag faktiskt tyckt att söndagarna har känts väldigt behagliga. Det blir väl iofs vad man gör det till. Vi brukar använda söndagarna till att städa lite, storhandla och varannan söndag kväll tvätta. Man kan ta det med ro, slipper stress och vi hinner självklart alltid med roligheter också. Precis så har det sett ut idag. Vi har gjort all nytta men också hunnit med skridskoåkning i solen vid Rudan - hur härligt som helst! Både D och jag kände verkligen att det var längesen solen visade sig och vi njöt av varendaste sekund! Åkningen gjorde oss också lite sugna på långfärdsskridskor så det kanske blir något att investera i nästa vinter. Skoshopping till K har vi hunnit med också och ett hemma-zumba-pass för min del.
 
Så söndagar är inte fy skam, i mina ögon har faktiskt onsdagar tagit dess plats. Onsdagar har jag väldigt svårt för. De är toppen av den kulle som är arbetsveckan men efter det går det bara utför (på ett bra sätt). Nu blir det sista "The Killing" och lite kvällsfika för vår del - ett perfekt avslut på en mycket fin helg!
 

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Tisdagar är mina "onsdagar".

2013-02-26 @ 23:42:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback