Första veckan som förlovade

Vår första vecka som förlovade har varit härlig! För det mesta känns det såklart ingen större skillnad men ibland gör förlovningen verkligen sig påmind. Vi har fått galet mycket gratulationer och lyckönskningar från alla håll och t.o.m blommor - det är helt fantastiskt vad folk är omtänksamma och bryr sig! När vi berättade för K var det också bara glada miner vilket känns otroligt skönt. Hon var inte sen med att skriva ett kvitto på att vi ska gifta oss och vill helst att det ska ske så snart som bara möjligt, haha!
 
Förra helgen gjorde D och jag Drottninggatan och alla dess smyckesaffärer i jakt på ringar. Dock utan framgång då deras utbud antingen var i 25000-kronorsklassen eller, när det gäller titan som vi var intresserade av, extremt begränsat. Igår gjorde vi iaf ett nytt försök efter lite scouting på nätet under veckan. Då var vi alla tre och kollade ringar och vi gick faktiskt därifrån med en beställning som är klar om ca fyra veckor...! Då blev det verkligen på riktigt och än mer lär det väl kännas så när de fyra veckorna (som med all säkerhet kommer bli lååånga veckor...) har gått och vi har ringarna på våra fingrar. Vi har varit helt överens och på det klara med vad vi ville ha för ringar men jag är glatt överraskad över hur lätt det hela ändå gick. Om några veckor lär ni få se resultatet här men jag kan säga att det blev titan och för min del även en del blingbling ;) 
 
 
 
  
 
 K's kvitto och vackra blommor från min bror med familj och D's bror med familj ♥
 

Kommentarer:
Postat av: Lisa B

Det är verkligen roligt att ni har förlovat er Maja. Jag ser fram emot att höra med om ringen och allt när vi ses. Stor kram och grattis!

2013-02-24 @ 17:41:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback