En annorlunda form av missbruk...

Förra veckan beställde vi namnlappar för att märka K's saker/kläder/skor nu inför skolan. Lite mer hightech än märkpenna men det är bara för att den inte funkar på allt. Jag har varit jättenyfiken på dem och längtat tills de skulle komma och idag damp de äntligen ner i brevinkastet. Tänkte lägga upp en bild för att visa hur de såg ut men eftersom de innehåller namn så innebär det antagligen en stämning så det är väl säkrast att låta bli. Toookfina blev de iaf och sitter som en smäck så vi är mkt nöjda. De är väldans finurliga också eftersom de fäster på alla underlag. Annars brukar det väl behövas olika lappar beroende på om det är t.ex. kläder eller saker som jag har förstått det. Risken att jag kommer missbruka dem med följden att allt blir märkt är dock överhängande...

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Erkänn att du funderar på att beställa likadana med ditt namn och märka saker nu när du börjar på ditt nya jobb. ;)

2012-09-05 @ 21:49:26
Postat av: Maja

Haha det vore ju nåt! Ska jag nog överväga faktiskt... ;)

Postat av: Sofia

Låter underbart! Var beställdes dessa underlappar?
Kram!

Svar: På Filur namnlappar: http://www.namnlappar.se/Kostar ju lite men man får massor och de är verkligen hur bra som helst!
majo

2012-09-10 @ 22:14:00
URL: http://www.poffens.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback