Maja ♥ Blocket

Ett bra tag nu har jag ugglat på blocket flera gånger per dag för att hitta ett större matbord. För några år sedan hittade jag ett perstorpsbord där som jag köpte och hade som matbord i Värstan och som vi haft även här i VH. Det är jättefint och passade bra med stilen i vårt kök men är lite för litet och lite halvskrangligt. Hursomhelst så har det varit rätt svårt att hitta nåt bra nytt och de få jag har hittat har sålts direkt. Men så i lördags så hittade vi äntligen ett teakbord som precis hade lagts upp och såg kalasbra ut! Så jag ringde direkt och igår morse levererade säljaren det direkt till dörren, hur bra som helst! Det passar perfekt rent stilmässigt och det är bra storlek och riktigt stabilt så det känns kalasbra! Lite kul kan jag tycka det är att hela vårt köksmöblemang kommer från blocket... :)
 
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback