Maja ♥ Ugglor

Jag har en gammal tröja efter farmor som jag tycker är väldigt fin men som har dragits med ett par envisa fläckar. För några år sedan försökte jag med nån dunderkur på en av fläckarna men det resulterade endast i att den svarta redan existerande fläcken fick sällskap av ett ljust sken runt sig. Med andra ord fläcken växte. Av någon anledning har jag dock aldrig riktigt gett upp den där tröjan så den har hängt med mig genom alla år och flyttar men utan att kunna användas. Så hittade jag för några veckor sedan en sida på internet som heter Glada Grodan och som äntligen löste mitt tröjproblem. De hade nämligen så kallade CoverUps med uggle-motiv på som jag blev tokförtjust i! Idag täckte jag således över de fula fläckarna med charmiga ugglor istället och blev mäkta nöjd med resultatet! Att jag sen upptäcker nya fläckar på samma tröja beroende på ljus i rummet behöver vi inte låtsas om, de mest markanta är åtminstone gömda nu. Skulle jag sätta ugglor på varje liten fläck skulle det inte bli mycket randigt tyg kvar kan jag lova. Men det är inte långt borta att jag känner ett sug att fläcka ner fler klädesplagg bara för att få en ursäkt att använda fler ugglor...


 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback