Inte riktigt som jag tänkt mig...


När Hanna och jag reste jorden runt för en herrans massa år sedan så ville jag jättegärna köpa en Starbucksmugg på nåt av resmålen. Det var dock typ det minst lämpliga man kunde köpa när man skulle vara ute och backpacka i fyra månader så jag fick skippa det. Nu när vi var i Amsterdam så hade de såklart Starbucks även där och Amsterdam-muggar som var jättefina så jag köpte faktiskt en på väg till flyget hem. Igår drack jag te ur den för första gången och jag blev genast lite kär i den. Därför bad jag D ta ett kort men precis när han fotade så satte jag i halsen och kärleken mellan mig och muggen uteblev totalt från bilden. Det ser allt annat än gott ut men vi fick oss ett gott skratt lång tid därefter... ;)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback