Zumbamaraton

Idag har jag varit på zumbamaraton. Det höll på i fyra timmar men folk kom och gick lite som de ville/orkade. Själv kände jag efter 2 timmar och 45 minuter att min energi var helt slut. 10-minuterspausen där man fick 1/3 energibar räckte inte för att fylla på min ork tyvärr. Men det känns helt okej iaf! Jag hade riktigt kul och jag är nöjd att jag orkade så länge som jag gjorde, det var ju trots allt 1,5 timme längre än vad jag är van vid att skaka rumpa ;)

Nu har jag förresten testat att göra eget sånt där kesomellanmål. Jag köpte en stor keso för ca 20:- som kommer räcka fyra-fem gånger och sen köpte jag torkad frukt/bär på lösvikt för 7:- vilket räckte till tre gånger (där ska jag alltså öka på lite nästa gång). Betydligt billigare än att köpa färdigt med andra ord och minst lika gott!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback