Fläng

Idag är jag en dålig student. Min enda förhoppning med dessa sista pluggmånader är faktiskt att ta mig igenom dem levande. Ambitionsnivån är med andra ord noll. Jag har färdigställt en hemtenta som ska vara inne på måndag och jag har bara en fråga kvar på den andra som ska in om en vecka. Men de är inte särskilt genomarbetade eller genomtänkta ens för den delen.. Men jag hoppas att det ska räcka för att bli godkänd. Problemet är bara att jag således har rätt mkt tid nu för bara en fråga vilket gör mig fantastiskt odisciplinerad. Det blir liksom bara duttskrivning, istället för att ta tag i det, skriva klart skiten och sen vara ledig. Men jag jobbar på det.

Roligare saker! Mamma, syster och jag har äntligen bokat vår weekendresa i vår. Vi har pratat om att resa nånstans tillsammans i flera år och det blir ju egentligen bara svårare och svårare att ta sig iväg ju mer stadgade alla blir osv osv. Men nu är det bestämt att i maj bär det av till Amsterdam för oss tre, fre-mån. Det ska bli otroligt härligt, ser verkligen fram emot det!

Efter det i juni vankas ju Prag också för mig, D, Cicci och M. Vår examenspresent kan man väl säga, ska också bli riktigt nice. Men innan dessa långväga resorna så ska det faktiskt till en fjälltripp i slutet av mars. Det blir absoluta favoritfjället Hamra som äras av vårt besök även i år. Fast denna gång är det andra delen av familjen som åker, mammasidan så att säga. Längtar verkligen efter att få susa nerför backarna igen. Så våren får gärna avvakta lite lite till så vi har något att susa på. Solen får däremot mer än gärna glädja oss med sin närvaro dessa dagar!



Hamrabacken 2011


Kommentarer:
Postat av: Maidie

Hej Maja! Härligt att ni ska till underbara Hamra! Bosse o jag åker dit i morgon. Har stuga på Essvikstunet. Ha en skön helg! Kraam!

2012-03-09 @ 15:24:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback