Maja goes faster!

Bloggen är en bra ursäkt när man behöver en paus från pluggandet. Sitter hemma och skriver hemtenta idag men pendlar väldigt mellan klarhet och förvirring. Ena stunden tycker jag att det jag skriver ändå är hyfsat sammanhängande för att i nästa stund tycka att allt är väldigt oklart och inte alls hör ihop med syftet och frågeställningen. Kan iofs bero på att syftet och frågeställningen i sig är rätt luddiga, ehm.. Vi får väl se vad det blir helt enkelt, som vanligt.

Den här veckan ser jag mest fram emot helgen för då bär det av till Sundsvall eftersom jag blev faster igår, weei! Faster till världens sötaste lilla grabb, känns helt otroligt. Lite overkligt känns det också men det får jag kanske räkna med tills jag faktiskt har träffat honom på riktigt. Jag tycker det är ganska häftigt vilka känslor ett nytt litet liv kan framkalla. Bara tanken på honom får det att kännas lite som att hjärtat ska svämma över av kärlek. Och dessutom blir allt annat så litet på nåt sätt. Jag känner mig bara så oförstående inför vad vissa väljer att lägga sin energi på när det finns härliga, fantastiska upplevelser som detta att fokusera på. Men vi är ju alla olika.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback