Lyxmellis

Igår var jag sjukt sugen på sån där keso med torkade bär, sån som finns färdigt i en liten mellis-förpackning ni vet? Idag var jag iaf och storhandlade lite och då lyxade jag till och köpte en sån med tranbär, blåbär och hasselnötter, tror jag det var. De är inte direkt billiga men tänkte att man borde väl kunna slänga ihop det där själv? Köpa en stor keso och lite sånt där torkat tjofräs på lösvikt. Det tror jag bannemej att jag ska testa. För jag åt den där till mellis förut, ute i solen på balkongen, och det var riktigt smaskigt! Jag brukar annars köra te och en frukt som mellis vilket också funkar bra men ibland är det gott med nåt sånt där mer rejält och riktigt när blodsockret börjar dippa framåt sen-eftermiddagen. Teet uteblev dock så det ska jag ta och fixa nu.


Lyssnar på:

Amazing - Danny Saucedo (förlåt men jag kan inte låta bli! den har gått på repeat i mitt huvud sen i lördags, vilket iofs börjar bli liiite tjatigt men.. den är ju så jäkla svängig..)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback