Vilken vecka!

Idag har D och jag varit tillsammans i två år. Två år. Jag vet att jag skrev det när det hade gått ett år men det känns verkligen som vi har känt varandra längre. Det var det första D sa när vi vaknade imorse också. Men det har varit två rätt intensiva år så det är nog mycket därför. Det har varit mycket roligt och härligt men vår relation har också utsatts för en hel del yttre påfrestningar. Men vi har klarat oss igenom allt och bara blivit starkare och kommit varandra närmre. Dessutom är vi fortfarande lika kära och pirriga men nu med en tryggare grund att stå på vilket bara kan betyda att vi går en ännu ljusare, härligare, kärleksfullare tid tillmötes ♥
 
Idag fyller även lilla Frasse tolv veckor (tror vi iaf). Fortfarande lika go, busig och mysig och han börjar så smått att lyssna till sitt namn. Jag tycker personligen också att han påminner mer och mer om Cilla vilket, om ni läste mitt inlägg om att vilja ha katt, enbart innebär positiva saker.
 
Så det är en ovanligt händelserik vecka denna vecka. D och jag firar två års kärlek, Frasse fyller tolv veckor, jag har två anställningsintervjuer och jag fyller 26 på lördag. Anställningsintervjuerna känns mindre nervösa än jag trodde men det är nog bara för att jag är så less på att driva runt här hemma. I normala fall kanske jag skulle ha tyckt att det var rätt behaligt men nu har jag haft elak hosta i typ 2,5-3 veckor så jag orkar ändå inte göra så mkt som jag annars skulle haft massa tid till, typ träna. Så det är mest bara segt och pengalöst.
 
 Kärlek i Prag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback