Lilla familjen goes Spanien

Jag vet att jag sa att jag var redo för hösten och mörkret men nu har vi bokat en resa till Spanien och det känns rätt bra det också. Eller ja, helt underbart känns det :) Bror med familj har slagit på stort och hyrt ett gigantiskt hus där under hela oktober månad och bjudit in till att komma och hälsa på i omgångar. Vi har funderat på det ett bra tag nu och av många anledningar kändes det rätt ogenomförbart. Men så igår hittade vi en resa som gick på 1500:- för mig, D och K tur och retur och då måste man ju bara åka. Känns fantastiskt bra och särskilt att äntligen ha möjlighet att ta med K på något sånt här. Vi har gjort mycket kul ihop men det här blir första utlandssemestern. Och det är ju ingen vanlig solresa heller utan samtidigt som vi får semester så får vi vara tillsammans med våra fina nära i nya, vackra omgivningar och det känns såklart extra mysigt. Ska bli ett riktigt skönt avbrott i oktoberrusket!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback